20,534 +22565 -2031
Kudos
#3427 (Top 1.0723%)
| Kudos/dag | 21.28 |
| Kudos/reaguursel | 12.3 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 738 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -149 |
20,534 +22565 -2031
Kudos
#3427 (Top 1.0723%)
| Kudos/dag | 21.28 |
| Kudos/reaguursel | 12.3 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 738 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -149 |
1,670
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.73 |
| Topreaguursels | 4 |
| Woorden per reaguursel | 10.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.36 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 12 |
| Aantal x weggejorist | 32 |
| Geregistreerd op | 03-11-2023 |
| Eerste reactie op | 03-11-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-24 14:12:46 door Mbryo op Afslagje gemist
@G.Kalf | 24-06-26 | 13:05: Dat zou evolutionair een stap zijn: dat die motorrijder een "volgen" signaalbord gebruikt. Om dan te gaan vechten op de eerstvolgende P.
0 kudos 2026-06-24 11:05:12 door G.Kalf op Afslagje gemist
En natuurlijk: Voordringen, lanesplitten met hoge snelheid, binnen dezelfde baan illegaal inhalen is tegenwoordig een grondrecht van de 'egte motorrijdert'.
En wie daar iets van vindt of een millimeter naar links komt omdat ze daar geen rekening mee houden, krijgt een klap op zijn spiegel of volgen om te gaan vechten.
1 kudos 2026-06-24 06:19:49 door Spulleke__ op Afslagje gemist
Dat zijn ook geen échte motorrijders, maar gewoon tokkies, die als een mongool rijden in het verkeer, auto of motor maakt daarin niks uit.
0 kudos 2026-06-22 13:11:27 door DhrSchappij op Politie Scheveningen is klaar met tuig op motorscooter
In het artikel hierboven werd nog gemeld dat hij waarschijnlijk een gebiedsverbod had.
0 kudos 2026-06-22 05:38:26 door Momo14 op Politie Scheveningen is klaar met tuig op motorscooter
Zeker wel, racen door de stad en zo andere mensen in gevaar brengen. Het ging al n paar keer bijna fout met spelende kinderen
-3 kudos 2026-06-21 23:12:20 door Spartapeer op Politie Scheveningen is klaar met tuig op motorscooter
Daar zit de koepel van Breda vol van. Miss stoppen?
4 kudos 2026-06-21 21:32:54 door Meikdus op Politie Scheveningen is klaar met tuig op motorscooter
op papier doen ze indd niks
5 kudos 2026-06-21 14:21:58 door penutbuttermuffin op VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret
Arie Boonsma is de sponsers van dit festival al aan het bellen.
-1 kudos 2026-06-17 17:02:55 door Geen jeweetwel op De basis van heroïne
Van Heroïne wordt je niet echt wild.
1 kudos 2026-06-17 12:20:33 door GoedFout op De basis van heroïne
Van een sneetje loopt ze leeg.
0 kudos 2026-06-15 16:49:58 door Passie841 op Momentje pakken gaat fout
-weggejorist en opgerot-
10 kudos 2026-06-14 09:26:11 door eierdopje op Nederlanders hebben Dallas overgenomen
https://youtu.be/pEBVxIyN_1g?i...
2 kudos 2026-06-10 10:50:27 door mikkelokkio op Lekkere snack
Doe maar niet Pietertje.
2 kudos 2026-06-07 09:29:36 door piemelpasta op Integreren kun je leren!
Klopt Frans Bromet
0 kudos 2026-06-05 07:26:06 door CHUPACABRA213 op Filmpje maken voor de socials
Een groet uiten die symbool staat voor een wereldoorlog met 50-70 miljoen doden of een stom dansje even achterlijk noemen. Ik weet wel wie hier echt de achterlijke is...
1 kudos 2026-05-25 18:03:53 door KenJijDeSwaffelman op Peter, dat kan dus niet meer..
Ze hebben geen trek in brandbommen en kromzwaarden denk ik.
-1 kudos 2026-05-24 15:55:59 door A.tractie op Meisje komt naar beneden
Ze is alleraandachtshoer ja.
11 kudos 2026-05-24 07:35:37 door DeRustige__ op AZC protest in Den Bosch
Anders gaat z'n toekomstige carrière als volkszanger naar de kleaute...
13 kudos 2026-05-24 07:27:52 door Styllurt op AZC protest in Den Bosch
Wat een puddingfiguur.
39 kudos 2026-05-24 07:18:11 door HenkieWanky op AZC protest in Den Bosch
200kg aan trillend vet
0 kudos 2026-05-22 17:07:56 door wiekspater op Wingsoeten vanaf Tianmen Mountain
Vanaf het 3 landenpunt.
14 kudos 2026-05-18 02:45:00 door Poerlepapvanbaatje op Conner Leahy over technologie, Kaag luistert aandachtig
@MVahl | 17-05-26 | 22:20: Zo leef ik nog steeds, en ik tik in augustus de 60 aan. Oh jee, nu krijg ik dankzij het dumpert algoritme incontentieluiers te zien op marktplaats.
7 kudos 2026-05-17 21:54:46 door KenJijDeSwaffelman op Conner Leahy over technologie, Kaag luistert aandachtig
@MVahl | 17-05-26 | 22:20: Kan ik bevestigen. Als je in de 20 bent is het een eeuwigheid, in de 40 is het een oogwenk.
37 kudos 2026-05-17 20:20:01 door MVahl op Conner Leahy over technologie, Kaag luistert aandachtig
Spoiler alert: de komende tien jaar zijn voorbij voor je er erg in hebt. Cliché, maar waar. En dan zou je willen dat je nog 40 was..
Dus doe dingen waar je blij van wordt nu het nog kan. Je weet nooit hoe morgen eruit ziet.
0 kudos 2026-05-16 08:29:24 door Barra64 op Nederlanders zijn de mooiste mensen
Halal hypotheek. De bank koopt het huis, berekent de rente (winstopslag - annuïteitenhypotheek) en verkoopt het huis aan de klant inclusief de winstopslag. Deze betaald in termijnen terug zonder rente.
0 kudos 2026-05-16 07:52:37 door wendigowally op Nederlanders zijn de mooiste mensen
*sociaal huurhuis
5 kudos 2026-05-16 06:58:17 door mariopluslouigi op Nederlanders zijn de mooiste mensen
Halal leasen
-1 kudos 2026-05-16 06:52:57 door Micromize op Nederlanders zijn de mooiste mensen
Onzin, het rente systeem is alleen verboden. Er mag een geld verdient worden aan leningen.
3 kudos 2026-05-16 06:51:39 door Zonderstraal op Nederlanders zijn de mooiste mensen
De vraag hoe iemand zich iets kan veroorloven, of waarom iemand keuzes maakt om zijn geld aan het ene of het andere uit te geven komt alleen maar voort uit afgunst.
-3 kudos 2026-05-15 14:59:31 door TommeltjeHorlepiep op Oeps foutje bedankt
Als je der nodig hebt moet je der bellen als je Gina nodig hebt heb je haar nummer niet.
4 kudos 2026-05-15 12:18:22 door Stiffa-B op Container koppen
Dit krijg je van kinderen die niet buiten spelen.. dan kan je dus heel slecht risico's inschatten… maar t kan ook best komen door covid of een spygische storing dat dit soort dingen bij je opkomen
-1 kudos 2026-05-10 14:36:27 door GaiusMuciusScaevola op Brug 1 - zeilboot 0
@azozial | 10-05-26 | 16:00: Nee, die komt uit Zeeland meen ik
0 kudos 2026-05-10 14:00:33 door azozial op Brug 1 - zeilboot 0
Blind ?
3 kudos 2026-05-08 03:16:54 door poepchinees. op Left Laser vs Volkert deel 2
Links he
1 kudos 2026-05-06 18:22:09 door BarryBarrington op Vaderfiets gestolen na boodschappen naar binnen brengen
Bijna goed... de Rembrand v. rijnstraaat in groningen
0 kudos 2026-05-01 15:29:32 door SneueHuts op Terug in de tijd: meisjes promoten naaktdansen in de disco
@dennisnmgn | 01-05-26 | 14:08: Dacht dat je een grapje maakte maar het is ook nog echt zo.
1 kudos 2026-05-01 12:55:42 door pottedikkie op Terug in de tijd: meisjes promoten naaktdansen in de disco
0906-9850
9 kudos 2026-05-01 12:45:17 door dutchbrit op Terug in de tijd: meisjes promoten naaktdansen in de disco
Born to be alive - Village People
5 kudos 2026-05-01 12:08:14 door dennisnmgn op Terug in de tijd: meisjes promoten naaktdansen in de disco
Darude- Sandstorm
https://www.youtube.com/watch?...
-4 kudos 2026-04-24 22:57:18 door Driverofthedqy op Olifant heeft au
Dan houd je alleen een Fant over
1 kudos 2026-04-23 08:50:48 door very-ferry op ME ramt pubers in Loosdrecht
Mogen de beleidsmakers/volksvertegenwoordigers dan ook aub een keer luisteren naar het volk ipv elke keer maar eigen volk laatst en dan SCHANDE roepen wanneer iemand het zat is?
11 kudos 2026-04-23 08:15:16 door WieWilWat op ME ramt pubers in Loosdrecht
maar.. wanneer ze dat doen krijgen ze alsnog klappen... ?
-2 kudos 2026-04-21 16:41:21 door Cooky op Heldhaftige koe omgelegd door politie
Lul niet zo stom, gek…
0 kudos 2026-04-21 11:56:50 door camosniper op Heldhaftige koe omgelegd door politie
@CarloColluci | 21-04-26 | 11:21: Want er is maar 1 zo'n gast in heel Nederland?
22 kudos 2026-04-21 09:21:50 door CarloColluci op Heldhaftige koe omgelegd door politie
Dit is diezelfde gast die normaal bij gijzelingen of anders wordt opgeroepen, alleen is hij dan wel onherkenbaar. Raar dat dat nu niet zo is.
3 kudos 2026-04-18 06:27:18 door Hetlievemeisje op Uit welk jaar kom jij?
Rina is lief en positief.
3 kudos 2026-04-14 15:51:18 door slurfsmurf op Doodnormale avond in Obdam
@ijstijger2 | 14-04-26 | 17:46: én niet snappen dat pauperdorp één woord is. Zucht.....
5 kudos 2026-04-14 15:46:13 door ijstijger2 op Doodnormale avond in Obdam
Pauper roepen en zelf gebeurd schrijven, jaja.
0 kudos 2026-04-14 13:48:08 door GebuktIsSomsGenomen op Doodnormale avond in Obdam
klopt, is al decennia een pauper dorp.
0 kudos 2026-04-14 11:53:27 door dikkejenkie op Modern Friends
GODMILJAAR!