DumpStats voor Kees Malinees 👶

20,534 +22565 -2031

Kudos

#3427 (Top 1.0723%)

Kudos/dag 21.28
Kudos/reaguursel 12.3
Meeste kudos op 1 reaguursel 738
Minste kudos op 1 reaguursel -149

1,670

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.73
Topreaguursels 4
Woorden per reaguursel 10.4
Reacties per reaguursel 0.36
Meeste reaguursels op 1 dag 12
Aantal x weggejorist 32
Geregistreerd op 03-11-2023
Eerste reactie op 03-11-2023

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-24 14:12:46 door Mbryo op Afslagje gemist
@G.Kalf | 24-06-26 | 13:05: Dat zou evolutionair een stap zijn: dat die motorrijder een "volgen" signaalbord gebruikt. Om dan te gaan vechten op de eerstvolgende P.

0 kudos 2026-06-24 11:05:12 door G.Kalf op Afslagje gemist
En natuurlijk: Voordringen, lanesplitten met hoge snelheid, binnen dezelfde baan illegaal inhalen is tegenwoordig een grondrecht van de 'egte motorrijdert'.
En wie daar iets van vindt of een millimeter naar links komt omdat ze daar geen rekening mee houden, krijgt een klap op zijn spiegel of volgen om te gaan vechten.

1 kudos 2026-06-24 06:19:49 door Spulleke__ op Afslagje gemist
Dat zijn ook geen échte motorrijders, maar gewoon tokkies, die als een mongool rijden in het verkeer, auto of motor maakt daarin niks uit.

0 kudos 2026-06-05 07:26:06 door CHUPACABRA213 op Filmpje maken voor de socials
Een groet uiten die symbool staat voor een wereldoorlog met 50-70 miljoen doden of een stom dansje even achterlijk noemen. Ik weet wel wie hier echt de achterlijke is...

37 kudos 2026-05-17 20:20:01 door MVahl op Conner Leahy over technologie, Kaag luistert aandachtig
Spoiler alert: de komende tien jaar zijn voorbij voor je er erg in hebt. Cliché, maar waar. En dan zou je willen dat je nog 40 was..
Dus doe dingen waar je blij van wordt nu het nog kan. Je weet nooit hoe morgen eruit ziet.

0 kudos 2026-05-16 08:29:24 door Barra64 op Nederlanders zijn de mooiste mensen
Halal hypotheek. De bank koopt het huis, berekent de rente (winstopslag - annuïteitenhypotheek) en verkoopt het huis aan de klant inclusief de winstopslag. Deze betaald in termijnen terug zonder rente.

3 kudos 2026-05-16 06:51:39 door Zonderstraal op Nederlanders zijn de mooiste mensen
De vraag hoe iemand zich iets kan veroorloven, of waarom iemand keuzes maakt om zijn geld aan het ene of het andere uit te geven komt alleen maar voort uit afgunst.

4 kudos 2026-05-15 12:18:22 door Stiffa-B op Container koppen
Dit krijg je van kinderen die niet buiten spelen.. dan kan je dus heel slecht risico's inschatten… maar t kan ook best komen door covid of een spygische storing dat dit soort dingen bij je opkomen

1 kudos 2026-04-23 08:50:48 door very-ferry op ME ramt pubers in Loosdrecht
Mogen de beleidsmakers/volksvertegenwoordigers dan ook aub een keer luisteren naar het volk ipv elke keer maar eigen volk laatst en dan SCHANDE roepen wanneer iemand het zat is?